Przejdź do treści

Oświetlenie stoiska wystawowego

3 największe problemy w kwestii oświetlenie stoiska wystawowego to:

– źle dobrane oświetlenie w fazie projektu

– źle oświetlona  ekspozycja

-źle oświetlone kasetony reklamowe, banery, logotypy i lightbox’y.

Poniżej zajmujemy się tym ostatnim problemem.

Zaprezentuj swoje banery wystawiennicze lub ekspozycje w zupełnie nowym świetle dzięki naszemu wyborowi oświetlenia i akcesoriów do stoisk wystawienniczych. Dzięki systemowi szybkiego mocowania, nasze pozycyjne oświetlenie stojaka jest łatwe w montażu i zapewnia optymalne oświetlenie grafiki, ożywiając cały wyświetlacz lub stojak banerowy w pełnym kolorze.
Nie możemy znaleźć produktów pasujących do wyboru.

Oświetlenie stoiska wystawowego

Wykorzystując światła LED i uniwersalny system zacisków, nasze oświetlenie stoiska wystawowego pomoże wydobyć to, co najlepsze w grafice ekspozycyjnej. Wszystkie nasze lampy stojące są łatwe w montażu i są w pełni pozycjonowane, dzięki czemu uzyskasz najlepszy efekt świetlny z każdego kąta. Wykonane z trwałych materiałów i dostępne w kolorze srebrnym lub czarnym, używamy 12 V halogenów, aby zapewnić oszałamiające oświetlenie z dużą żywotnością żarówki.

Uniwersalny zacisk na naszym oświetleniu wystawienniczym pasuje do większości stylów banerów typu pop-up lub roll up, a światło można regulować, aby uzyskać odpowiedni efekt świetlny. Całe nasze oświetlenie jest również dostarczane z dużym kablem o długości 2,5 m.

Znajomość działania kasetonów i oświetlenia na stoiskach targowych

Podświetlenie, zwane również lightboxami, nie jest nową koncepcją. Stosowane na dużą skalę w oświetleniu wystawienniczym, bilbordach i promocjach zewnętrznych oraz na stoiskach wystawienniczych, podświetlenie nabiera znaczenia, aby stworzyć ogromne wrażenie marki.

Zagłębmy się nieco w to, jakie są zalety i wady podświetlenia i dlaczego coraz częściej widzimy je na stoiskach wystawienniczych?

Istnieje kilka amerykańskich badań dotyczących wpływu podświetlenia. Chociaż badania te obejmują oznakowanie, billboardy i reklamy ścienne, rozwiązania podświetlane są również idealnym wyborem na stoiska wystawiennicze. Wcześniejsze badania wykazały, że znaki oświetlone wewnętrznie zapewniają widoczność na znacznie większą odległość i czas niż znaki oświetlone zewnętrznie. A im łatwiej uczestnikom zrozumieć Twój przekaz, tym większe prawdopodobieństwo, że zainteresują się Twoim stoiskiem i podejdą do niego w razie potrzeby.

Lightboxy – im ciemniejsza sala wystawowa, tym większy efekt

Efekt podświetlenia będzie największy na wystawach i targach, przy niewielkim oświetleniu otoczenia, które mogłoby to umniejszać. Jako wystawca nie masz nic do powiedzenia na temat nastrojowego oświetlenia hali wystawienniczej, ale jedynym wyznacznikiem jest organizator. Od Ciebie zależy więc, w jaki sposób zostanie ustawione oświetlenie Twojego stoiska wystawienniczego, aby określić wyeksponowanie Twojego efektu podświetlenia.

Podświetlenie minimalizuje niechciane cienie

Projekty stoisk targowych wykorzystujące podświetlenie minimalizują niepożądane cienie, ponieważ te światła są ustawione tak, aby rozpraszać ostre cienie i dodawać wewnętrzny blask panelom graficznym. Dzięki temu banery na stoisku wystawienniczym będą miały jasny, atrakcyjny wizualnie wygląd. Poprawia to również teksturę grafiki, wzmacniając ją błyszczącym połyskiem.
Jakie są zalety zintegrowanego podświetlenia stoisk targowych?

Jak pokazują badania, podświetlenie oferuje znaczące korzyści, jeśli chodzi o przyciągnięcie uwagi odwiedzających, czytelność i czas skupienia. Ale jest więcej powodów, dla których możesz zdecydować się na podświetlenie. Oto zalety:

Zdjęcia/obrazy podświetlane z tyłu mają większą wartość uwagi i skupiają się na przekazie Twojej marki
Stoiska wystawiennicze wyposażone w podświetlenie dają inny klimat niż standardowe stoisko z tradycyjnym oświetleniem halogenowym lub oświetleniem LED
Dzięki podświetleniu możesz wyróżnić swoją pozycję na tle konkurencji.

Podświetlenie świetnie współpracuje z czcionkami, dając im naturalny efekt cienia, który poprawia ich wygląd i wrażenia.

Podświetlenie zabija nieprzyjemny, płaski efekt 2D, który wydruki graficzne często mają w swoich podstawkach graficznych. Daje to głębię grafice wystawienniczej i sprawia, że wygląda ona profesjonalnie.

Oświetlenie stoiska wystawowego jakie są wady oświetlenia tego typu?

Pomimo gwałtownego spadku cen kasetonów podświetlenie zawsze jest droższe niż „klasyczne” komunikaty oświecone.

Stoiska wystawiennicze z rozwiązaniami podświetlanymi są trudniejsze do zbudowania. Dla tych, którzy sami budują swoje stoisko wystawiennicze, interesujące może być podświetlenie. Podświetlenie działa najlepiej w przypadku wydruków na tkaninach.

Oświetlenie stoiska wystawowego
Oświetlenie stoiska wystawowego

Na co zwrócić uwagę, integrując oświetlenie ze swoim stoiskiem wystawienniczym?

Jeśli planujesz zastosować podświetlenie na swoim stoisku wystawienniczym, nie zapomnij zapytać konstruktora stoiska o następujące punkty:
Zdjęcia/obrazy podświetlane z tyłu mają większą wartość uwagi i skupiają się na przekazie Twojej marki
Stoiska wystawiennicze wyposażone w podświetlenie dają inny klimat niż standardowe stoisko z tradycyjnym oświetleniem halogenowym lub oświetleniem LED. Dzięki podświetleniu możesz wyróżnić swoją pozycję na tle konkurencji. Podświetlenie świetnie współpracuje z czcionkami, dając im naturalny efekt cienia, który poprawia ich wygląd i wrażenia.

Podświetlenie zabija nieprzyjemny, płaski efekt 2D, który wydruki graficzne często mają w swoich podstawkach graficznych. Daje to głębię grafice wystawienniczej i sprawia, że wygląda ona profesjonalnie.

Czy są jakieś wady podświetlenia?

Pomimo gwałtownego spadku cen kasetonów podświetlenie zawsze jest droższe niż „klasyczne” komunikaty oświecone. Stoiska wystawiennicze z rozwiązaniami podświetlanymi są trudniejsze do zbudowania. Dla tych, którzy sami budują swoje stoisko wystawiennicze, interesujące może być podświetlenie. Podświetlenie działa najlepiej w przypadku wydruków na tkaninach.

Oświetlenie stoisk targowych

Zadzwon teraz